Racsmány Mihály (szerk.)

A fejlődés zavarai és vizsgálómódszerei


Győri M., Várnai Zs., Gy. Stefanik K. (2004) A nyelv és a naiv tudatteória elsajátítása: a kölcsönhatások jelentősége és természete. In: Győri M. (szerk.) Az emberi megismerés kibontakozása. Társas kogníció, emlékezet, nyelv. Budapest, Gondolat Kiadó

A fejlődés zavarai és vizsgálómódszerei

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2020

ISBN: 978 963 454 500 2

Kötetünk az ismertebb fejlődési zavarok kurrens tudományos elméleteit és vizsgálómódszereit mutatja be. Az olvasó az egyes vizsgálati területek vezető hazai szakértőinek munkáin keresztül betekintést nyerhet az autizmus, a figyelemhiányos hiperaktivitás-zavar vagy a diszkalkulia kutatásának legfontosabb kérdéseibe.

Hivatkozás: https://mersz.hu/racsmany-a-fejlodes-zavarai-es-vizsgalomodszerei//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave