Gősi Zsuzsanna, Boros Szilvia, Magyar Márton (szerk.)

A sport szerepe a Covid-19 pandémia árnyékában


Lovett, M. J. – Staelin, R. (2016): The Role of Paid, Earned, and Owned Media in Building Entertainment Brands: Reminding, Informing, and Enhancing Enjoyment. Marketing Science 35 (1), 142–157. DOI: 10.1287/mksc.2015.0961.

A sport szerepe a Covid-19 pandémia árnyékában

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2021

ISBN: 978 963 454 661 0

Nehéz lenne vitatni azt a tényt, hogy a Covid-19 pandémia gyökeres változásokat hozott az életünkben. Nem véletlen tehát, hogy a PPK Egészségfejlesztési és Sporttudományi Intézete (ESI) 4. szakmai konferenciájának is ez lett a vezérmotívuma, és az sem véletlen, hogy ez a tanulmánykötet szintén ezt a területet járja körbe. Nem véletlen, hiszen valamennyiünkre igaz: még sosem találtuk magunkat szembe azzal, hogy hosszú hónapokig nem lehet elvégezni a normális/hagyományos oktatómunkát, ami a sportoktatás területén sok és sokféle gyakorlati órát jelent. És mégis, valahogy meg kellett és meg kell oldani, ami alapos átgondolást és még több pluszmunkát jelent. Ez a tanulmánykötet éppen arról szól, hogy milyen meggondolások alapján milyen megoldások születtek, hogyan viszonyulnak az oktatók és a hallgatók ehhez a nem mindennapi helyzethez.

Hivatkozás: https://mersz.hu/gosi-boros-magyar-a-sport-szerepe-a-covid-19-pandemia-arnyekaban//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave