(Dis)fluencies in children’s speech
Articulatory and acoustic differentiation of /s/ and /ʃ/ in children’s speech: longitudinal case studies
Tartalomjegyzék
- ÉRTÉKTEREMTÉS 4.0 Termékek és szolgáltatások vevőorientált tervezése, fejlesztése és menedzselése
- Impresszum
- Előszó
- Köszönetnyilvánítás
- A szerzőről
- Bevezetés
- I. rész. Az érték
- II. rész. A vevőérték összetevői
- III. rész. Az érték menedzselése
- 8. fejezet. A vállalati értékmenedzsment
- 9. fejezet. A piac mely részének akarunk értéket teremteni?
- 10. fejezet. Az értékmenedzsment központi kategóriája – a termékcsalád
- 11. fejezet. Pozicionálás az értékmenedzsmentben – módszertani segédeszközök
- Esetek
- IV. rész. Az érték megtervezése és kifejlesztése
- 12. fejezet. Az innováció szerepe
- 13. fejezet. Az innovációk törvényszerűségei – a domináns termékforma
- 14. fejezet. Az újtermék-fejlesztés korszerűsített modellje
- 14.1. Néhány alapvető megfontolás az újtermék-fejlesztési folyamattal kapcsolatban
- 14.2. Termékcsalád-bővítés vagy forradalmian új termék
- 14.3. Az újtermék-fejlesztés és a piaci bevezetés folyamata a szakirodalomban
- 14.4. Az újtermék-fejlesztés javasolt modellje
- 14.5. Értékteremtés és -fejlesztés a digitális örvény (Digital Vortex) korában
- 14.6. Összegzés
- 14.1. Néhány alapvető megfontolás az újtermék-fejlesztési folyamattal kapcsolatban
- Esetek
- Felhasznált irodalom
Kiadó: Akadémiai Kiadó
Online megjelenés éve: 2021
ISBN: 978 963 454 709 9
Disfluencies (filled pauses, filler words, repetitions, part-word repetitions, prolongations, broken words, and revisions) are natural phenomena of everyday speech. They are insights on the speech planning processes indicating speech planning difficulties or self-monitoring, and play an important role in turn-taking during conversations. The occurrences of disfluencies in speech are affected by several factors. One of these is the speaker’s age. This volume is a collection of nine articles on the topic of speech planning and speech production of children from the aspects of fluency, disfluency, speech tempo, and pausing. The volume is recommended to linguists, experts of phonetics and psycholinguistics, speech and language therapists, university students, child language specialists, and everybody who is interested in child language
Hivatkozás: https://mersz.hu/bona-disfluencies-in-childrens-speech//
BibTeXEndNoteMendeleyZotero