Közoktatás-fejlesztési beavatkozások hatásmechanizmusai
Adatbázis | A vonatkozó kérdőívből nyert változók alapja | Kapcsolt változók | Elemszám | ||
Intézményi (összesített) | Vezetői válaszok |
Aggregált pedagógusválaszok | OKM-adat |
KIR-adat | 591 |
Pedagógus (összesített) | Pedagógusválaszok | A vezetői kontextusra vonatkozó válaszok | OKM-adat | KIR-adat | 1313 |
Intézményi (kérdezőbiztossal felvett) | Vezetői válaszok |
Aggregált pedagógusválaszok | OKM-adat |
KIR-adat | 70 |
Pedagógus (kérdezőbiztossal felvett) | Pedagógusválaszok | A vezetői kontextusra vonatkozó válaszok | OKM-adat |
KIR-adat |
197 |
Tartalomjegyzék
- Közoktatás-fejlesztési beavatkozások hatásmechanizmusai • Doktori (PhD) értekezés
- Impresszum
- Előszó
- Köszönetnyilvánítás
- Bevezetés
- A kutatás bemutatása
- Az implementáció kutatása
- Implementációs összefüggések
- A kurrikulumot érintő fejlesztési beavatkozások implementálása
- A hazai kurrikulumfejlesztési programok hatásmechanizmusainak vizsgálata: elméleti modellek és módszerek
- A vizsgált fejlesztési programok és ezek kontextusa
- A kutatásban részt vett intézmények és pedagógusok főbb jellemzői
- A programok által kiváltott tartós és mély hatás
- A beavatkozások megvalósulásának jellegzetességei
- Konklúzió
- Hivatkozások
- Ábrák, táblázatok és keretes írások jegyzéke
- Mellékletek
Kiadó: Akadémiai Kiadó
Online megjelenés éve: 2021
ISBN: 978 963 454 715 0
E könyv a közoktatás-fejlesztési programok implementációját vizsgáló ImpAla kutatást mutatja be. Betekintést nyúlt az iskola- és kurrikulum-fejlesztés elméleti hátterébe, bemutatja az alkalmazott kvalitatív és kvantitatív eszközöket, illetve ismertet olyan tipológiákat, amelyek a fejlesztési programok és az iskolák, valamint pedagógusaik sajátosságai mentén határozzák meg a programok várható hatását. A kutatás fontos tudásforrás lehet elméleti és gyakorlati szakemberek számára egyaránt.
Hivatkozás: https://mersz.hu/fazekas-kozoktatas-fejlesztesi-beavatkozasok-hatasmechanizmusai//
BibTeXEndNoteMendeleyZotero