Fazekas Ágnes

Közoktatás-fejlesztési beavatkozások hatásmechanizmusai


18. táblázat. A kérdezőbiztosokkal folytatott és az elektronikus kérdezésből származó adatbázisok
Adatbázis
A vonatkozó kérdőívből nyert változók alapja
Kapcsolt változók
Elemszám
Intézményi (összesített)
Vezetői válaszok
Aggregált pedagógusválaszok
OKM-adat
KIR-adat
591
Pedagógus (összesített)
Pedagógusválaszok
A vezetői kontextusra vonatkozó válaszok
OKM-adat
KIR-adat
1313
Intézményi (kérdezőbiztossal felvett)
Vezetői válaszok
Aggregált pedagógusválaszok
OKM-adat
KIR-adat
70
Pedagógus (kérdezőbiztossal felvett)
Pedagógusválaszok
A vezetői kontextusra vonatkozó válaszok
OKM-adat
KIR-adat
197
Magyarázat: OKM-adat = az Országos kompetenciamérés iskolaszintű adatbázisából nyert, eredményességre vonatkozó adat; KIR-adat = a Köznevelés Információs Rendszerből nyert (a tanulói létszámra, a hátrányos és halmozottan hátrányos helyzetű diákok arányára vonatkozó) adat.

Közoktatás-fejlesztési beavatkozások hatásmechanizmusai

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2021

ISBN: 978 963 454 715 0

E könyv a közoktatás-fejlesztési programok implementációját vizsgáló ImpAla kutatást mutatja be. Betekintést nyúlt az iskola- és kurrikulum-fejlesztés elméleti hátterébe, bemutatja az alkalmazott kvalitatív és kvantitatív eszközöket, illetve ismertet olyan tipológiákat, amelyek a fejlesztési programok és az iskolák, valamint pedagógusaik sajátosságai mentén határozzák meg a programok várható hatását. A kutatás fontos tudásforrás lehet elméleti és gyakorlati szakemberek számára egyaránt.

Hivatkozás: https://mersz.hu/fazekas-kozoktatas-fejlesztesi-beavatkozasok-hatasmechanizmusai//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave