Fazekas Ágnes

Közoktatás-fejlesztési beavatkozások hatásmechanizmusai


46. táblázat. A pedagógusok egyetértésének mértéke a program által támogatott módszerek és eszközök hosszabb távú működéséről
Állítások
Egyáltalán nem értek egyet (%)
Inkább nem értek egyet (%)
Inkább egyetértek (%)
Teljes mértékben egyetértek (%)
N
A program során megismert eszközök, módszerek az idő múlásával teljesen kikoptak a mindennapok gyakorlatából.
50,9
40,5
7,5
1,1
1 287
A program során megismert módszerek alkalmazása ma már egyáltalán nem illeszthető bele az iskola rendjébe.
59,2
32,1
7,2
1,5
1 285
A program során megismert szemléletnek megfelelő módszerek, eszközök alkalmazását az iskolavezetés a mai napig megbecsüli.
0,9
6,2
44,9
48,0
1 284
Úgy érzem, a környezetem még mindig elvárja tőlem, hogy a programban megismert szemlélet szerint tanítsak.
5,0
22,5
49,8
22,7
1 255
A pedagógusok munkájának értékelése során az iskolavezetés fontos szempontnak tekinti a pedagógiai módszereink folyamatos megújítását.
2,0
6,1
43,5
48,4
1 289

Közoktatás-fejlesztési beavatkozások hatásmechanizmusai

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2021

ISBN: 978 963 454 715 0

E könyv a közoktatás-fejlesztési programok implementációját vizsgáló ImpAla kutatást mutatja be. Betekintést nyúlt az iskola- és kurrikulum-fejlesztés elméleti hátterébe, bemutatja az alkalmazott kvalitatív és kvantitatív eszközöket, illetve ismertet olyan tipológiákat, amelyek a fejlesztési programok és az iskolák, valamint pedagógusaik sajátosságai mentén határozzák meg a programok várható hatását. A kutatás fontos tudásforrás lehet elméleti és gyakorlati szakemberek számára egyaránt.

Hivatkozás: https://mersz.hu/fazekas-kozoktatas-fejlesztesi-beavatkozasok-hatasmechanizmusai//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave