Sorozat
Marketing szakkönyvtárMarketing szakkönyvtárMarketing szakkönyvtár

Marketing szakkönyvtár

Sorozatszerkesztő: Veres Zoltán

Kiadó: Akadémiai Kiadó

Könyvek száma: 54

ISSN: 2939-6115

A Marketing szakkönyvtár a tématerület legkiválóbb hazai és külföldi szakértőinek műveit tartalmazza. A marketingszakma alapművei és speciális témák egyaránt megtalálhatók benne. Az érdeklődő olvasók a következő négy témacsoportból választhatnak műveket: a marketingszakma kreatív iránya (mint például a reklám), a piac és a fogyasztó elemzése (mint a fogyasztói magatartás vagy a piackutatás), a vállalati marketingmunka menedzselése (márkamenedzsment, marketingstratégia), végül egyes határterületi témák (mint a public relations vagy a marketinglogisztika). A Marketing szakkönyvtár egyes kötetei az egyetemi hallgatók, a vállalati marketingszakemberek és a vállalati stratégia tervezői számára egyaránt hasznos források.
Kiadja az Akadémiai Kiadó
1117 Budapest, Budafoki út 187–189. A. ép. III. em.
www.akademiai.hu
A kiadásért felelős az Akadémiai Kiadó Zrt. igazgatója
Felelős szerkesztő: Tóth Anikó

Kivonat
fullscreenclose
printsave