Kenesei Zsófia, Cserdi Zsófia Hajnalka

Szolgáltatásmarketing a turizmusban


Márkázás

A márkázás kérdésköre a szolgáltatások kialakításánál és a további életciklus szakaszokban is kulcsfontosságú, hiszen általa hatékonyan megkülönböztethetik magukat versenytársaiktól a szolgáltatók. Bár jelentőségét viszonylag későn ismerték fel a termékeknél való alkalmazáshoz képest, mára a legtöbb vállalat előnyt tud kovácsolni a segítségével. Ugyanis a szolgáltatások igénybevételekor magas észlelt kockázat hatékonyan csökkenthető a márkázás segítségével. Másrészt egyszerűsíti is a vásárlási folyamatot, megkímélve ezzel a vevőket a keresési költségek terhétől. Emellett egy márkázott szolgáltatás igénybevételével a fogyasztó kikerülheti a változékonyság problémakörét, hiszen egy bevált brand magában hordozza az egységes minőség és kiszámítható szolgáltatási színvonal ígéretét.

Szolgáltatásmarketing a turizmusban

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2018

ISBN: 978 963 454 230 8

A Szolgáltatásmarketing a turizmusban segítségével az olvasó specializált ismereteket kaphat a szolgáltatások marketingsajátosságainak, alapfogalmainak és eszköztárának alkalmazhatóságáról a turisztikai szektorban. A fejezetekben felsorakoztatott számos gyakorlati példa kapcsolatot teremt az elmélet és az üzleti élet mindennapjai között, melyek egyúttal szemléletesebbé és könnyen érthetővé teszik a könyvet. Központi gondolataként jelenik meg a fogyasztó, azaz maga az utazó, valamint a számára nyújtott szolgáltatások minőségének maximalizálása. A teoretikus és gyakorlati aspektusok mellett nem marad el a legújabb turisztikai trendek bemutatása sem, melyek ismerete elengedhetetlen a téma teljes megértéséhez a mai dinamikusan változó világunkban.

A kötet 2020-tól a Turizmus és mobilitás című online sorozat tagjaként jelenik meg.

Hivatkozás: https://mersz.hu/kenesei-cserdi-szolgaltatasmarketing-a-turizmusban//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave