Szolgáltatásmarketing a turizmusban
Tartalomjegyzék
- SZOLGÁLTATÁSMARKETING A TURIZMUSBAN
- Impresszum
- I. A szolgáltatásmarketing alapjai
- II. Középpontban a vevők
- III. Értékalkotás a szolgáltatások területén
- IV. Turisztikai szolgáltatások értékesítési lehetőségei
- V. A szolgáltatások kommunikálása
- VI. Szolgáltatási folyamatok és rendszerek
- VII. Szolgáltatások látható elemei
Kiadó: Akadémiai Kiadó
Online megjelenés éve: 2018
ISBN: 978 963 454 230 8
Sorozat: Turizmus és mobilitás
ISSN: 2732-1495
A Szolgáltatásmarketing a turizmusban segítségével az olvasó specializált ismereteket kaphat a szolgáltatások marketingsajátosságainak, alapfogalmainak és eszköztárának alkalmazhatóságáról a turisztikai szektorban. A fejezetekben felsorakoztatott számos gyakorlati példa kapcsolatot teremt az elmélet és az üzleti élet mindennapjai között, melyek egyúttal szemléletesebbé és könnyen érthetővé teszik a könyvet. Központi gondolataként jelenik meg a fogyasztó, azaz maga az utazó, valamint a számára nyújtott szolgáltatások minőségének maximalizálása. A teoretikus és gyakorlati aspektusok mellett nem marad el a legújabb turisztikai trendek bemutatása sem, melyek ismerete elengedhetetlen a téma teljes megértéséhez a mai dinamikusan változó világunkban. A kötet 2020-tól a Turizmus és mobilitás című online sorozat tagjaként jelenik meg.
Hivatkozás: https://mersz.hu/kenesei-cserdi-szolgaltatasmarketing-a-turizmusban//
BibTeXEndNoteMendeleyZotero