Avornicului Mihály, Gubán Ákos, Seer László, Szőcs Izabella

Az internet és lehetőségei

Üzleti és jogi szemszögből


Televíziós reklámok

A televízióban látható több tíz másodperces hirdetések a reklámozás egyik legjelentősebb formáját képviselik. Fél percig a hirdető „uralja” a képernyő egészét, ahonnan mozgókép és hang segítségével a fogyasztók érdeklődésére, szükségleteire, sőt még érzelmeire is hatással lehet.

Az internet és lehetőségei

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2019

ISBN: 978 963 454 338 1

A könyv célja, hogy bevezesse az olvasót az internetes ügyletek világába, és példákon keresztül hozzásegítse e manapság igen népszerű és nélkülözhetetlen lehetőség minél mélyebb szintű elsajátításához.

Hivatkozás: https://mersz.hu/avornicului-guban-seer-szocs-az-internet-es-lehetosegei//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave