Avornicului Mihály, Gubán Ákos, Seer László, Szőcs Izabella

Az internet és lehetőségei

Üzleti és jogi szemszögből


A videómarketing felhasználási lehetőségei és sikertényezői

A tartalommarketing alfejezetnél utaltunk rá, hogy a vásárlói döntéshozatali folyamat kezdeti lépéseinél szükség van a célcsoport tanítására, a márkába vetett bizalmának növelésére. A videómarketing nyújtotta megoldások ezen a területen, illetve a különféle videóreklámok területén rendkívül hatékonyan felhasználhatók. Ez alapján a videók felhasználása a marketingkommunikációban két részre osztható:

Az internet és lehetőségei

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2019

ISBN: 978 963 454 338 1

A könyv célja, hogy bevezesse az olvasót az internetes ügyletek világába, és példákon keresztül hozzásegítse e manapság igen népszerű és nélkülözhetetlen lehetőség minél mélyebb szintű elsajátításához.

Hivatkozás: https://mersz.hu/avornicului-guban-seer-szocs-az-internet-es-lehetosegei//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave