Avornicului Mihály, Gubán Ákos, Seer László, Szőcs Izabella

Az internet és lehetőségei

Üzleti és jogi szemszögből


Az internetes reklámok hatékonysága

Marshall McLuhan A Gutenberg-galaxis című könyvében arról beszél, hogy mennyire befolyásolja a gondolkodásmódot és a tartalmat a forma, amiben megjelenik. Igaz, hogy eredetileg a nyomtatás megjelenésére vonatkoztatja tételét, de állítása megállja a helyét az internetes tartalomközlés esetén is. Tétele, miszerint a forma rányomja a bélyegét a tartalomra, vagyis a mondanivaló, akkor válik nyilvánvalóvá, ha az online reklámok jellegzetességeit vizsgáljuk. Hatékonyságuk nagymértékben összefügg a sokoldalú eszköztárukkal és az internet sajátosságaival.

Az internet és lehetőségei

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2019

ISBN: 978 963 454 338 1

A könyv célja, hogy bevezesse az olvasót az internetes ügyletek világába, és példákon keresztül hozzásegítse e manapság igen népszerű és nélkülözhetetlen lehetőség minél mélyebb szintű elsajátításához.

Hivatkozás: https://mersz.hu/avornicului-guban-seer-szocs-az-internet-es-lehetosegei//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave