IRODALOMJEGYZÉK

Jegyzet elhelyezéséhez, kérjük, lépj be.!

AMA (2017): Definition of marketing, American Marketing Association, https://www.ama.org/the-definition-of-marketing-what-is-marketing/ (Letöltve: 2022. 08. 12.)

Jegyzet elhelyezéséhez, kérjük, lépj be.!

Becherer, R. C.–Halstead, D.–Haynes, P. (2001): Marketing Orientation in SMEs. Journal of Research in Marketing & Entrepreneurship, 3 (1), 1–17.

Jegyzet elhelyezéséhez, kérjük, lépj be.!

Bocconcelli, R.–Cioppi, M.–Fortezza, F.–Francioni, B.–Pagano, A.–Savelli, E.–Splendiani, S. (2018): SMEs and marketing: a systematic literature review. International Journal of Management Reviews, 20 (2), 227–254.

Jegyzet elhelyezéséhez, kérjük, lépj be.!

Brooksbank, R. W.–Kirby, D.–Tomson, G.–Taylor, D. (2003): Marketing as a determinant of long-run competitive success in medium-Sized U.K. manufacturing firms. Small Business Economics, 20, 259–272.

Jegyzet elhelyezéséhez, kérjük, lépj be.!

Cant, M. C.–Wiid, J.–Sephapo, C. M. (2016): Key Factors Influencing Pricing Strategies For Small Business Enterprises (SMEs): Are They Important? Journal of Applied Business Research, 32 (6), 1737–1750.

Jegyzet elhelyezéséhez, kérjük, lépj be.!

Carson, D. (1985): The evolution of marketing in small firms. European Journal of Marketing, 19 (5), 7–16

Jegyzet elhelyezéséhez, kérjük, lépj be.!

Carson, D. J. (1993): A Philosophy for Marketing Education in Small Firms. Journal of Marketing Management, 9 (2), 189–204.

Jegyzet elhelyezéséhez, kérjük, lépj be.!

Carson, D. J.–Gilmore, A. (2000): Marketing at the interface: Not ‘what’ but ‘how’. Journal of Marketing Theory and Practice, 8 (2), 1–7.

Jegyzet elhelyezéséhez, kérjük, lépj be.!

Carson, D. J.–Gilmore, A.–Cummins, D.–O’Donnell, A.–Grant, K. (1998): Price setting in SMEs: some empirical findings. Journal of Product & Brand Management, 7 (1), 74–86.

Jegyzet elhelyezéséhez, kérjük, lépj be.!

Chaston, I. (2000): Entrepreneurial Marketing. London: MacMillan Business.

Jegyzet elhelyezéséhez, kérjük, lépj be.!

Churchill, N. C.–Lewis, V. L. (1983): The five stages of small business growth. Harvard Business Review, 61 (3), 30–50.

Jegyzet elhelyezéséhez, kérjük, lépj be.!

Cruz-Cunha, M. M.–Varajão, J. (2010): E-Business Issues, Challenges and Opportunities for SMEs: Driving Competitiveness. Hershey: Business Science Reference.

Jegyzet elhelyezéséhez, kérjük, lépj be.!

Drucker, P. F. (1973): Management: Tasks, responsibilities, practices. New York: Harper & Row.

Jegyzet elhelyezéséhez, kérjük, lépj be.!

Edinburgh Group (2013): Growing the Global Economythrough SMEs. http://www.edinburgh-group.org/media/2776/edinburgh_group_research_-growing_the_global_economy_through_smes.pdf (Letöltve: 2022. 12. 02.)

Jegyzet elhelyezéséhez, kérjük, lépj be.!

Gabrielli, V.–Balboni, B. (2010): SME practice towards integrated marketing communications. Marketing Intelligence and Planning, 28 (3), 275–290.

Jegyzet elhelyezéséhez, kérjük, lépj be.!

Gáti M. (2014): A kis- és középvállalati marketing értelmezési tartománya – hogyan azonosítják és jellemzik marketingtevékenységüket a hazai kis- és középvállalatok? In: Marketing megújulás. Szeged: SZTE GTK, 1–11.

Jegyzet elhelyezéséhez, kérjük, lépj be.!

Gáti M. (2015): A kis- és középvállalatok marketingtevékenységének befolyásoló tényezői – Különös tekintettel az online marketingtevékenységre. Doktori értekezés. Budapest: BCE.

Jegyzet elhelyezéséhez, kérjük, lépj be.!

Gáti M.–Bauer A. (2017): Kvalitatív megközelítés a kis- és középvállalatok marketingdöntéseinek szervezeti értelmezéséhez, kiemelten kezelve a vállalatvezető szerepét. Vezetéstudomány, 48 (12), 41–49.

Jegyzet elhelyezéséhez, kérjük, lépj be.!

Gebauer, H.–Paiola, M.–Edvardsson, B. (2010): Service business development in small and medium capital goods manufacturing companies, Managing Service Quality, 20 (2), 123–139.

Jegyzet elhelyezéséhez, kérjük, lépj be.!

Gilmore, A. (2011): Entrepreneurial and SME marketing. Journal of Research in Marketing and Entrepreneurship, 13 (2), 137–145.

Jegyzet elhelyezéséhez, kérjük, lépj be.!

Gilmore, A.–Carson, D. (2018): SME marketing: efficiency in practice. Small Enterprise Research, 25 (3), 213–226.

Jegyzet elhelyezéséhez, kérjük, lépj be.!

GKI digital (2021): e-TOPLISTA 2020. https://gkidigital.hu/2021/05/20/e-toplista-2020/ (Letöltve: 2022. 04. 20.)

Jegyzet elhelyezéséhez, kérjük, lépj be.!

Hills, G. E.–Hultman, C. M.–Miles, M. P. (2008): The Evolution and Development of Entrepreneurial Marketing. Journal of Small Business Management, 46 (1), 99–112.

Jegyzet elhelyezéséhez, kérjük, lépj be.!

Keh, H. T.–Nguyen, T. T. M.–Ng., H. P. (2007): The effects of entrepreneurial orientation and marketing information on the performance of SMEs. Journal of Business Venturing, 22, 592–611.

Jegyzet elhelyezéséhez, kérjük, lépj be.!

Kelemen-Erdős A. (2017): A kiskereskedelmi versenyelőny eszközrendszere, Az élelmiszer kiskereskedelem példája, Vezetéstudomány, 48 (12), 50–60.

Jegyzet elhelyezéséhez, kérjük, lépj be.!

Kenesei Zs.–Kolos K. (2007): Szolgáltatásmarketing és -menedzsment. Budapest: Alinea Kiadó.

Jegyzet elhelyezéséhez, kérjük, lépj be.!

Kotler, P.–Armstrong, G. (2010): Principles of Marketing. Upper Saddle River: Pearson Education Inc.

Jegyzet elhelyezéséhez, kérjük, lépj be.!

Levitt, T. (1960): Marketing Myopia. Harvard Business Review, 38 (7–8), 45–56.

Jegyzet elhelyezéséhez, kérjük, lépj be.!

Lambertné Katona M. (1997): A magyarországi kisvállalkozásokról és azok marketingjéről. Polvax: Társadalomtudományi Folyóirat, 1 (1), 70–74.

Jegyzet elhelyezéséhez, kérjük, lépj be.!

Máté Z. (2011): A magyarországi kis- és középvállalkozások marketing szervezetének felépítése. Vezetéstudomány, 42 (12), 59–67.

Jegyzet elhelyezéséhez, kérjük, lépj be.!

Machado, R. (1997): Small Business Management Series – Marketing for a Small Business. Cape Town: Juta Academic Publisher.

Jegyzet elhelyezéséhez, kérjük, lépj be.!

McCarthy, E. J. (1960): Basic marketing: A managerial approach. Homewood: Irwin.

Jegyzet elhelyezéséhez, kérjük, lépj be.!

Meehan, J.–Simonetto, M.–Montanm L.–Goodin, C. (2011): Pricing and profitability management: A practical guide for business leaders. Singapore: John Wiley & Sons.

Jegyzet elhelyezéséhez, kérjük, lépj be.!

O’Dwyer, M. (2009): Marketing the SME: Innovation and Approach. Newcastle upon Tyne: Cambridge Scholars Publishing.

Jegyzet elhelyezéséhez, kérjük, lépj be.!

Peterson, R. A.–Balasubramanian, S.–Bronnenberg, B. J. (1997): Exploring the implications of the internet for consumer marketing. Journal of the Academy of Marketing Science, 25 (4), 329–346.

Jegyzet elhelyezéséhez, kérjük, lépj be.!

Puspaningrum, A. (2020): Market Orientation, Competitive Advantage and Marketing Performance of Small Medium Enterprises (SMEs). Journal of Economics, Business, and Accountancy Ventura, 23 (1), 19–27.

Jegyzet elhelyezéséhez, kérjük, lépj be.!

Rekettye G. (2011): Multidimenzionális árazás. Budapest: Akadémiai Kiadó.

Jegyzet elhelyezéséhez, kérjük, lépj be.!

Rekettye G. (2012): Marketing a magyar kisvállalatoknak. Budapest: Akadémiai Kiadó.

Jegyzet elhelyezéséhez, kérjük, lépj be.!

Rekettye G. (2018): Értékteremtés 4.0. Termékek és szolgáltatások vevőorientált tervezése, fejlesztése és menedzselése. Budapest: Akadémiai Kiadó.

Jegyzet elhelyezéséhez, kérjük, lépj be.!

Rekettye G.–Törőcsik M.–Hetesi E. (2015): Bevezetés a marketingbe. Budapest: Akadémiai Kiadó.

Jegyzet elhelyezéséhez, kérjük, lépj be.!

Rocks, S.–Gilmore, A.–Carson, D. J. (2005): Developing strategic marketing through the use of marketing networks. Journal of Strategic Marketing, 13 (2), 81–92.

Jegyzet elhelyezéséhez, kérjük, lépj be.!

Stankovska, I.–Josimovski, S.–Edwards, C. (2016): Digital channels diminish SME barriers: the case of the UK. Economic Research, 29 (1), 217–232.

Jegyzet elhelyezéséhez, kérjük, lépj be.!

Statista (2023): Social commerce sales value worldwide 2022–2026, https://www.statista.com/statistics/1251145/social-commerce-sales-worldwide/

Jegyzet elhelyezéséhez, kérjük, lépj be.!

Szerb L. (2016): A magyar kisvállalatok versenyképességének kompetenciaalapú mérése és komplex vizsgálata. Konferencia-előadás. BGE KKV Versenyképesség és Fenntarthatóság – Szakkonferencia. Budapest, 2016. 04. 22.

Jegyzet elhelyezéséhez, kérjük, lépj be.!

Törőcsik M. (2007): Vásárlói magatartás. Budapest: Akadémiai Kiadó.

Jegyzet elhelyezéséhez, kérjük, lépj be.!

Urbanska, J. (2010): The role of distribution in creating competitive advantage of companies in SME sector. Advanced Logistic Systems, 4, 130–136.

Jegyzet elhelyezéséhez, kérjük, lépj be.!

Verhees, F. J.–Meulenberg, M. T. (2004): Market orientation, innovativeness, product innovation, and performance in small firms. Journal of Small Business Management, 42 (2), 134–154.
 
 
Tartalomjegyzék navigate_next
Keresés a kiadványban navigate_next

A kereséshez, kérjük, lépj be!
Könyvjelzőim navigate_next
A könyvjelzők használatához
be kell jelentkezned.
Jegyzeteim navigate_next
Jegyzetek létrehozásához
be kell jelentkezned.
    Kiemeléseim navigate_next
    Mutasd a szövegben:
    Szűrés:

    Kiemelések létrehozásához
    MeRSZ+ előfizetés szükséges.
      Útmutató elindítása
      delete
      Kivonat
      fullscreenclose
      printsave