7.3. ÁRPOLITIKA

Jegyzet elhelyezéséhez, kérjük, lépj be.!

Az ár pénzben kifejezett érték, amelyet a vevők a termékekért és szolgáltatásokért fizetnek, azaz a termék és a vele járó előnyök és hasznok megszerzéséhez szükséges pénzösszeg (Machado 1997). A kisvállalatoknál az árképzés és árkialakítás legtöbbször a tulajdonos/menedzser feladata. Az árak járulnak hozzá, hogy a vállalat árbevételt realizáljon, valamint az árak jelentősen befolyásolják a termék/szolgáltatás iránti kereslet mértékét. Amennyiben az árat nem határozzák meg megfelelően, az negatív hatással lehet a termék megítélésére és a vállalat jövedelmezőségére is, hiszen a vevők hajlamosak a termék árát felhasználni a termékkínálat észlelt minőségének értékelésére, ezért fontos átgondolni a teljes árképzési stratégiát a termékek árképzésén túlmenően (Cant et al. 2016).
 
Tartalomjegyzék navigate_next
Keresés a kiadványban navigate_next

A kereséshez, kérjük, lépj be!
Könyvjelzőim navigate_next
A könyvjelzők használatához
be kell jelentkezned.
Jegyzeteim navigate_next
Jegyzetek létrehozásához
be kell jelentkezned.
    Kiemeléseim navigate_next
    Mutasd a szövegben:
    Szűrés:

    Kiemelések létrehozásához
    MeRSZ+ előfizetés szükséges.
      Útmutató elindítása
      delete
      Kivonat
      fullscreenclose
      printsave