IRODALOMJEGYZÉK

Jegyzet elhelyezéséhez, kérjük, lépj be.!

BellResearch (2016, 2020, 2022): Magyar Infokommunikációs Jelentés. Forrás: https://www.bellresearch.com/magyar-infokommunikacios-jelentes/ (Letöltve: 2022. 04. 02.)

Jegyzet elhelyezéséhez, kérjük, lépj be.!

Butkiewicz, M.–Madhyastha, H. V.–Sekar, V. (2011): Understanding Website Comp-lexity: Measurements, Metrics, and Implications. In: Proceedings of the 2011 ACM SIGCOMM conference on Internet measurement conference, 313–328.

Jegyzet elhelyezéséhez, kérjük, lépj be.!

Butkiewicz, M.–Madhyastha, H. V.–Sekar, V. (2014): Characterizing Web page Comp-lexity and Its Impact. IEEE/ACM Transactions on Networking, 22 (3), 943–956.

Jegyzet elhelyezéséhez, kérjük, lépj be.!

Choudhary, J.–Roy, D. (2013): Priority based Semantic Web Crawler, International Jour-nal of Computer Applications, 81 (15), 10–13.

Jegyzet elhelyezéséhez, kérjük, lépj be.!

Cser L.–Németh Z. (2007): Gazdaságinformatikai alapok. Budapest: Aula Kiadó.

Jegyzet elhelyezéséhez, kérjük, lépj be.!

Dobay P. (1997): Vállalati információmenedzsment. Budapest: Nemzeti Tankönyvkiadó.

Jegyzet elhelyezéséhez, kérjük, lépj be.!

Drótos Gy.–Gast K.–Móricz P.–Vas Gy. (2006): Az információmenedzsment fejlettsége és a versenyképesség. Versenyben a világgal 2004–2006 gazdasági versenyképességünk vállalati nézőpontból c. kutatás. Versenyképesség kutatások műhelytanulmány-sorozat. 28. sz. műhelytanulmány. Budapest: BCE.

Jegyzet elhelyezéséhez, kérjük, lépj be.!

Dufrasne, B.–Kinney, N.–Mathisen, D.–Moore, C.–Oscheka, M.–Wohlfarth, R.–Zhang, E. (2015): Deploying IBM Spectrum Accelerate on Cloud. IBM redbook. Armonk: IBM.

Jegyzet elhelyezéséhez, kérjük, lépj be.!

Erdős F. (2005): A kis- és közepes vállalkozások versenyképességének növelése integrált vállalatirányítási rendszerek által. In: Rechnitzer J. (szerk.): Átalakulási folyamatok Közép-Európában. Győr: Széchenyi István Egyetem, 273–282.

Jegyzet elhelyezéséhez, kérjük, lépj be.!

Evans, D. S.–Schmalensee, R. (2016): Matchmakers: The New Economics of Multisided Platforms. Brighton: Harvard Business Review Press.

Jegyzet elhelyezéséhez, kérjük, lépj be.!

Gábor A. (szerk.) (2007): Üzleti informatika. Budapest: Aula Kiadó.

Jegyzet elhelyezéséhez, kérjük, lépj be.!

Gerlitz, C.–Helmond, A. (2013): The Like Economy: Social Buttons and the Data-Inten-sive Web. New Media and Society, 15 (8), 1348–1365.

Jegyzet elhelyezéséhez, kérjük, lépj be.!

Gill, M.–VanBoskirk, S. (2016): The Digital Maturity Model 4.0, Benchmarks: Digital Transformation Playbook. Cambridge: Forrester Research Inc.

Jegyzet elhelyezéséhez, kérjük, lépj be.!

Goldfarb, A.–Tucker, C. (2019): Digital Economics. Journal of Economic Literature, 57 (1), 3–43.

Jegyzet elhelyezéséhez, kérjük, lépj be.!

Kacsukné Bruckner L.–Kiss T. (2007): Bevezetés az üzleti informatikába. Budapest: Akadémiai Kiadó.

Jegyzet elhelyezéséhez, kérjük, lépj be.!

Kroenke, D.–McKinney, E. H. (2013): Processes, Systems, and Information: An Introduction to MIS, Pearsons

Jegyzet elhelyezéséhez, kérjük, lépj be.!

Ladley, J. (2010): Making Enterprise Information Management (EIM) Work for Business – A Guide to Understanding Information as an Asset. Burlington: Morgan Kaufmann Publishers.

Jegyzet elhelyezéséhez, kérjük, lépj be.!

Laudon, K. C.–Laudon, J. P. (2020): Management Information Systems – Managing the digital firm, Pearson, 16. Edition, 656.

Jegyzet elhelyezéséhez, kérjük, lépj be.!

Lányi B.–Hornyák M.–Kruzslicz F. (2021): The effect of online activity on SMEs’ competitiveness. Competitiveness Review, 31 (3), 477–496.

Jegyzet elhelyezéséhez, kérjük, lépj be.!

Porter, M. (1985). Competitive Advantage: Creating and Sustaining Superior Performance. New York: Free Press.

Jegyzet elhelyezéséhez, kérjük, lépj be.!

Porter, M. E.–Heppelmann, J. E. (2015): How Smart, Connected Products are Transforming Companies. Harvard Business Review, 93 (10), 96–114.

Jegyzet elhelyezéséhez, kérjük, lépj be.!

Raffai M. (2003): Információrendszerek fejlesztése és menedzselése. Győr: Novadat Kiadó.

Jegyzet elhelyezéséhez, kérjük, lépj be.!

Rogers, R. (2018): Digital Methods for Cross-platform Analysis. In: Burgess, J.–Marwick, A.–Poell, T. (2018): The SAGE Handbook of Social Media. London: SAGE Publications Ltd., 91–110.

Jegyzet elhelyezéséhez, kérjük, lépj be.!

Solis, B. (2015): The six stages of digital transformation maturity, 2015. Forrás: https://www.cognizant.com/whitepapers/the-six-stages-of-digital-transformation-maturity.pdf (Letöltve: 2017. 02. 24.)

Jegyzet elhelyezéséhez, kérjük, lépj be.!

Song, F. W. (2010): Theorizing Web 2.0. Information, Communication and Society, 13 (2), 249–275.

Jegyzet elhelyezéséhez, kérjük, lépj be.!

Szabó L. (2004): Az elektronikus gazdaság fejlődése Magyarországon és az Európai Unió országaiban. In: Kolosi T.–Tóth I. Gy.–Vukovich Gy. (szerk.): Társadalmi riport 2004. Budapest: TÁRKI, 343–356.

Jegyzet elhelyezéséhez, kérjük, lépj be.!

Teradata (2014): Unified data architecture. Whitepaper. San Diego: Teradata.

Jegyzet elhelyezéséhez, kérjük, lépj be.!

Valentiny, P. (2004): Az infókommunikációs technológiák szerepe a termelékenység változásában, Magyar Tudományos Akadémia Közgazdaságtudományi Intézet, 2004 Budapest. 

Jegyzet elhelyezéséhez, kérjük, lépj be.!

Zheng, G.–Peltsverger, S. (2015): Web Analytics Overview, In Encyclopedia of Information Science and Technology. 3rd ed. Hershey: IGI Global.
 
Tartalomjegyzék navigate_next
Keresés a kiadványban navigate_next

A kereséshez, kérjük, lépj be!
Könyvjelzőim navigate_next
A könyvjelzők használatához
be kell jelentkezned.
Jegyzeteim navigate_next
Jegyzetek létrehozásához
be kell jelentkezned.
    Kiemeléseim navigate_next
    Mutasd a szövegben:
    Szűrés:

    Kiemelések létrehozásához
    MeRSZ+ előfizetés szükséges.
      Útmutató elindítása
      delete
      Kivonat
      fullscreenclose
      printsave